sobota, kwietnia 27, 2019

Makijaż oka



"Czy te oczy mogą kłamać?"




Makijaż oka jest niezwykle ważną częścią makijażu twarzy. To oczy są naszą wizytówką. Są Panie, które natura obdarzyła ciemną oprawą oczu, gęstymi długimi rzęsami, pięknymi kształtnymi brwiami, ale są również takie Panie, które muszą swoje oko nieco podkreślić, żeby grały pierwsze skrzypce.

tusz do rzęs

Moja oprawa oczu jest w porządku, ale muszę ją nieco podkreślić, żeby oko było bardziej widoczne. Bardziej wyraziste oko sprawia, że twarz zaczyna wyłaniać się z tłumu, podkreśla to mój charakter oraz to, że lubię być w tym tłumie widoczna, choć z lekką pomocą, ale jednak widoczna.

tusz giordani gold

Do podkreślania oczu moim niezbędnikiem są kredka do oczu i tusz do rzęs.
Kredka do oczu, która robi perfekcyjne kreski, jakoś nie umiałam się przekonać do eyelinera, być może nie znalazłam takiego, który spełniałby moje oczekiwania. Kredka Giordani Gold zyskała moje uznanie, a poleciła mi ją LaDetre fotograf produktowy.

kredka oriflame

Kredka do oczu robi naprawdę precyzyjne kreski, nie rozmazuje się i długo utrzymuje efekt jaki chciałam uzyskać. Kiedy tego potrzebuję - dobrze się rozciera. Jest to trwały produkt o wyrazistym kolorze. Kredka Giordani Gold nadaje się zarówno do uzyskania makijażu dziennego jak i makijażu wieczorowego. Moim zdaniem jedna z lepszych na rynku. Jeżeli potrzebujecie świetnego efektu - polecam!

tusz do rzęs wydłużający

Tusz do rzęs Giordani Gold również został mi polecony przez Fotograf dla firm. Tusz świetnie wydłuża rzęsy, pogrubia je i przede wszystkim nie skleja. Jest świetny od pierwszego użycia, czego nie mogę powiedzieć o wielu tuszach. Zazwyczaj tusz musi się nieco zużyć, żebym mogła być z niego zadowolona, a tutaj szczoteczka robi naprawdę genialną robotę. Świetnie rozdzielone i podkreślone rzęsy to dla mnie sztos!

Polecam ten zestaw do makijażu oka, ponieważ będziecie z niego zadowolone w 100% i nie wyrzucicie pieniędzy w błoto. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger