wtorek, kwietnia 02, 2019

Pielęgnacja z BioDermic



Makijaż, a codzienne rytuały



Pielęgnacja to podstawa. Makijaż bez codziennych podstaw pielęgnacyjnych dla naszej skóry byłby nieestetyczny i lepiej byłoby go nie wykonywać, dlatego tak ważne są codzienne rytuały pielęgnacyjne. Odstające skórki, które jeszcze bardziej uwidaczniają się podczas nakładania podkładu. Znasz to? Stosujesz codziennie krem, a i tak Twoja skóra wciąż wygląda jakby brakowało jej życia? Ja znam to z autopsji i musiał nastąpić w moim życiu pewnego rodzaju przełom, żeby wreszcie z tym skończyć. Potrzeba mi było turbonawilżenia, ale przede wszystkim wzmocnienia bariery lipidowej, ponieważ moja skóra bardzo szybko traciła wodę.

twarz

Zaufałam kosmetykom BioDermic z serii oliwkowej. Oliwa z oliwek znana jest ze swoich dobroczynnych właściwości. Mnie jednak nie przekonuje jej zapach w kosmetykach, to znaczy tak mi się wydawało, dopóki nie wypróbowałam właśnie tej serii kosmetyków. Zapach jest po prostu nieziemski, tak piękny, że za każdym razem, kiedy nakładałam krem od razu polepszał mi się humor. Na zapachy kosmetyków zwracam zawsze uwagę, niestety nie przemawia do mnie to, że kosmetyki bezzapachowe są dla nas lepsze. Ja czerpię ogromną radość z korzystania z kosmetyków o pięknych zapachach. 

krem do twarzy

Używałam obydwu kremów z serii, tj. Krem na dzień z ekstraktem z oliwek i krem na noc z ekstraktem z oliwek. Kremy te mają bardzo dobre opakowania, jest to jedna z najbardziej higienicznych sposobów używania kremu. Kremy z pompką zawsze zwracają moją uwagę, ponieważ lubię taki sposób podawania kremu. Dzięki temu rozwiązaniu nie ma możliwości, żeby w kremie rozwijały się jakieś bakterie, tak jak w przypadku kremów w słoiczkach, choć takich również używam.

krem do bardzo suchej skóry

Kremy bardzo dobrze nawilżają, uelastyczniają i zmiękczają skórę. Krem na dzień ma lżejszą formułę, natomiast krem na noc jest bardziej treściwy.  Ja osobiście lubię chodzić na co dzień bez makijażu, a te kremy dodatkowo wzmocniły moją pewność siebie, bo skóra jest rzeczywiście ładniejsza, bardziej promienista, wyraźnie nawilżona. Już nie muszę nakładać kremu kilka razy w ciągu dnia, bo moja warstwa lipidowa została wzmocniona i skóra już nie traci tak szybko wody jak wcześniej. Jeżeli borykacie się z takim problem jak ja, spróbujcie kremów BioDermic, bo naprawdę warto im zaufać.

krem zmiękczający naskórek

Sklep internetowy BioDermic daje możliwość zakupu kosmetyków w sieci, co według mnie jest bardzo wygodne. Mogę usiąść wygodnie w fotelu, złożyć zamówienie i oczekiwać na paczkę. 

maseczka w płachcie

Maska Aloesowa Aloe Mask to maseczka w płachcie, która w swoim składzie rzeczywiście zawiera aloes. Niestety spotkałam się z kosmetykami z aloesem w nazwie, którego w składzie nie było, a tutaj jest. Hurra! Oczywiście dla mnie i dla Was, sądzę, to normalne, że powinien być, skoro jest w nazwie, ale jak widać, producenci nie zawsze myślą tak jak my - konsumenci. BioDermic to marka, która nie oszukuje swoich klientów i ten aloes tam jest! A jak jest aloes to i będzie jego całe zbawienne działanie, czyli odżywianie, łagodzenie, nawilżanie, regeneracja naskórka. Wiecie co? U mnie ta maska sprawdziła się świetnie, kiedy moja skóra niestety doznała małych, może jeszcze nie oparzeń, ale takiej mocnej dawki słońca wiosennego, po którym nie spodziewałam się takiego efektu. Podczas przebywania na zewnątrz moja twarz wyglądała jakbym miała rumieńce, a to było poparzenie słoneczne, które zniwelowałam właśnie tą maską. Bardzo polecam, ponieważ osobiście odczułam ulgę po jej użyciu.

Maska kolagenowa Collagen Mask ma za zadanie ujędrnić naszą skórę, a także odżywić, napiąć, skorygować owal twarzy, nawilżyć, bo dobrze nawilżona skóra to przeciwdziałanie zmarszczkom! I w rezultacie, po użyciu maski, skóra jest bardzo przyjemna w dotyku, czuć że jest napięta i elastyczna, ale wiecie, nie tak napięta jak sucha skóra, to jest takie napięcie bardziej spowodowane zawartością składników jakimi nasączona jest maska. Ujęłabym to tak, że składniki te skłaniają nasze komórki skóry do działania. I to jest super efekt, ale według mnie potrzeba tutaj pewnej powtarzalności zabiegu, ponieważ po jednym nałożeniu maski nie staniecie się młodsze, jedno użycie to krótkotrwały efekt, choć bardzo przyjemny.

Maska kawiorowa Caviar Mask ma za zadanie głęboko zrewitalizować skórę, a przede wszystkim poprawić jej koloryt. Proponuję, żeby wraz z maską zacząć używać kremów na dzień i na noc tej samej serii, ponieważ sama maseczka już daje piękny efekt, który właśnie będzie podtrzymywał krem. Koktajl kawiorowy jaki zawarty jest w kosmetykach serii Caviar stymuluje odnowę komórkową skóry, przez co napędza ją do działania. 

Maseczki BioDermic są świetne, a rezultaty widoczne zaraz po użyciu. Maseczki w płachcie to genialne rozwiązanie, bo tkanina nasączona jest serum, którego ilość jest dosyć spora i ma ono czas na to, żeby wchłonęło w naszą skórę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger