poniedziałek, października 07, 2019

Prezent dla nauczyciela

Uwierz w nauczyciela!


Nauczyciele to ludzie, którym "oddajemy" nasze pociechy, nasz skarb największy, na kilka godzin dziennie. To osoby, którym warto zaufać, mieć z nimi świetny kontakt. Wszystko po to, żeby mieć świadomość, że nasze dziecko, czy dzieci, są w dobrych rękach. Wychowawcy są w stanie wyłapać rzeczy, których my, rodzice, nie jesteśmy tak naprawdę w stanie dostrzec. Za cały trud wniesiony w wychowanie naszych dzieci należy się im uznanie.

prezent dla przedszkolanki

Dzień nauczyciela, a zaangażowanie rodziców


Dzień nauczyciela (14.10) to dzień, w których wychowankowie obdarowują swoich nauczycieli symbolicznymi prezentami, aby każdemu z nich zrobiło się ciepło na serduchu i trochę zapomnieli o trudach swojej pracy. Moje dziecko dopiero zaczęło swoją edukację, a w takim wieku jednak potrzebna jest pomoc i zaangażowanie rodziców. Drodzy rodzice, nie zapominajcie o tym, bo to niezwykle ważne, nie wystarczy zapłacić za rok z góry i totalnie zapomnieć o całej reszcie. 

Przy okazji tego kontrowersyjnego tematu chciałabym, żebyście się podzielili tym, jak to jest u Was. Czy sami angażujecie się w życie szkoły? Czy reszta rodziców jest zaangażowana, czy zupełnie bagatelizuje? Jestem bardzo ciekawa, ponieważ niestety w grupie mojego syna jest z tym ciężko.

Prezent dla nauczyciela


Obecnie rynek obfituje w różnorakie formy prezentów dla nauczycieli. Wybór jest tak ogromny, że ciężko się zdecydować. Dlatego poszłam tropem "rzeczy użytecznej". Nie chciałam, żeby prezent kurzył się na półce, zawadzał nauczycielowi, bo umówmy się, przez całą swoją pracę w szkole otrzymają ich mnóstwo, co niekoniecznie może sprawiać przyjemność, a nawet wprowadzać w zakłopotanie. Personalizowany kubek, mam nadzieję, okaże się świetnym prezentem, z którego Panie przedszkolanki będą korzystały każdego dnia z uśmiechem. 

W sklepie MyGiftDNA.pl znajdziecie całe mnóstwo kubków z różnymi wzorami, ja dla naszych Pań znalazłam takie oto kubeczki:


Idealny prezent dla nauczycielki, personalizowany imieniem i nazwiskiem z obustronnym nadrukiem. Bardzo dobra jakość wykonania. Gdybym była nauczycielką byłabym z niego ogromnie zadowolona.

prezent na dzień nauczyciela

Kubeczek kobiety z klasą o dwuznacznym sloganie. Można jednocześnie zaznaczyć, że nauczycielka ma klasę, a także że klasę uczy. Bardzo spodobało mi się właśnie takie zestawienie.

podarunek dla nauczyciela

Prezent dla nauczycielki, która jest wyluzowana, ma do siebie dystans i lubi się pośmiać, nawet z samej siebie. Odlotowy kubek dla odlotowej nauczycielki.

Genialnym pomysłem na prezent jest również notatnik. Przyda się każdemu nauczycielowi, bo w tej robocie jest mnóstwo pisania, terminów, list. I znalazłam na przykład taki przepiękny notatnik A5, który możecie dostać w 3 różnych kolorach:

notatnik w kwiaty

Z innej beczki! Czy Wy, tak jak ja, nie ufacie ludziom, którzy nie lubią czekolady? Przepyszne praliny, w różnych kształtach i smakach zadowolą podniebienie nauczycieli, piszę to Wam ze 100% pewnością. Możecie pokusić się o kupienie takiego pięknego, spersonalizowanego pudełeczka pełnego cudownych czekoladek.

prezent dla nauczyciela

Inne pomysły na Prezent Dla Nauczyciela można zobaczyć na stronie MyGiftDNA.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger