środa, maja 20, 2015

Mini pulpeciki drobiowo ciecierzycowe

Moje dziecko uwielbia zajadać się wszystkim co mam upichci. <3
Dla nas były kotleciki drobiowo ciecierzycowe, więc Oskarek nie mógł zostać w tyle, dla niego również przygotowałam porcję, ale mini pulpecików gotowanych chwilę we wrzątku.

Potrzebujemy:
  • 1 udo z kurczaka zagrodowego, bez skóry
  • pół jajka
  • pół łyżeczki suszonego szczypiorku
  • 2 łyżki mąki z ciecierzycy, ja użyłam mąki od Indian Bazaar
  • pół łyżeczki ziaren czarnego sezamu, ja użyłam od Indian Bazaar, ja użyłam od Indian Bazaar
  • łyżka bułki tartej, np. od Oleofarm ze złocistym lnem mielonym, do kupienia TUTAJ
  • szczypta mielonego kuminu, ja użyłam od Indian Bazaar
Udko oddzielamy od kości, usuwamy skórę i mielimy.
Do mięsa dokładamy resztę składników i wyrabiamy masę.
W płaskim garnku zagotowujemy wodę i nakładamy po łyżeczce masy mięsno ciecierzycowej, gotujemy chwilę i odcedzamy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger