wtorek, maja 26, 2015

Primavika to zdecydowanie moje smaki. Keczup i musztarda.

Primavika to firma zajmująca się wytwarzaniem produktów wegetariańskich i ekologicznych.



Primavika zawsze kojarzyła mi się na prawdę dobrze. Nie trzeba było mnie namawiać do wypróbowania produktów jakie otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Primavika :)

Na pierwszy rzut ketchup, bez dodatku cukru, ekologiczny, praktycznie taki, jaki można wykonać samemu w domu. Czyli jaki? Świetny! 


Służył nam wytrwale przy frytkach, kanapkach, jak i również do grilla. 

Ketchup w smaku jest dość kwaśny, dlatego przestawiając się z ketchupu innych marek początkowo może drażnić ta zaleta moim zdaniem, ponieważ zwykle do ketchupów innych marek dodawany jest cukier i to w ilościach hurtowych! O zgrozo!

Musztarda łagodna BIO posłużyła mi do przygotowania wędzonego sosu BBQ, przepis można sobie odświeżyć TUTAJ.
Delikatna w smaku, nie przepadam za ostrymi musztardami, może oprócz chrzanowej, ale ta podbiła moje serce, ponieważ doskonale komponuje się z potrawami i nie "zatłamsza" ich podstawowego smaku, to cenię i widząc w sklepie musztardę Primavika, na pewno wybiorę ją spośród innych ze sklepowej półki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger