piątek, lipca 08, 2016

Arganowy olejek do opalania

Kto nie zna cudownych właściwości oleju arganowego? Nie od parady nazywany jest "Złotem Maroka". Ja uwielbiam używać go w kuchni ;) ale to tylko jedno z jego zastosowań.


Bogaty jest w nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminę E, ma silne właściwości antyoksydacyjne. Ma działanie przeciwzapalne, łagodzące i przeciwstarzeniowe.

Wszystkie te właściwości pozwalają mu w pewnym stopniu chronić naszą skórę przed powstawaniem przebarwień oraz przed podrażnieniami słonecznymi. Należy oczywiście zwrócić uwagę iż jest to tylko SPF 6 i nie chroni nas w 100%. Zawiera filtry UVA i UVB oraz zapobiega konsekwencjom działania promieniowania podczerwonego IR-A

Olejek jest bardzo przyjemny dla skóry, pozostawia ją na długo nawilżoną dzięki swojemu składowi: olej arganowy, olej makadamia, witamina E i masło karite. Widoczne jest także lepsze napięcie i ujędrnienie, czyli plus wielki, ogromny, dla kobiet takich jak ja - po ciąży.

Olejek ze względu na swoją formułę na długo pozostaje na ciele, nie jest mu straszna woda, ani chlor.
Należy go nakładać przed opalaniem i powtarzać czynność tę dla utrzymania jak najlepszej ochrony naszej skóry.

Buteleczka olejku ma 150 ml, a jego aplikacja na skórę jest banalnie prosta. Wystarczy spryskać nim skórę i rozetrzeć olejek dłońmi.

Zapomniałabym o zapachu. Tak, nos mam bardzo wyczulony na wszelkiego rodzaju zapachy, a ten utkwił mi w głowie do cna! Boski. :)



1 komentarz:

  1. Uwielbiam kosmetyki z olejkiem arganowym :-) Mam ich całkiem sporo :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger