wtorek, lutego 14, 2017

"Qmam kasze Czyli powrót do korzeni" Maia Sobczak

Dzięki księgarni internetowej niePrzeczytane.pl mam możliwość posiadania w swojej biblioteczce książki Mai Sobczak "Qmam kasze Czyli powrót do korzeni".


                                            

Czytając wstęp do książki, nie tylko dowiadujemy się ogromu informacji na temat kasz, ale również ziół. I wiecie co? Wstęp może wydawać się długi, posiada wiele zdjęć, ale wertując kartka po kartce, przynajmniej ja, doznaję wewnętrznego spokoju, wyciszam się. Mogę o tej książce powiedzieć, że jest takim moim małym "terapeutą" :)


Książka podzielona jest na 3 rozdziały: początek, środek i słodki koniec.


Tak wiele inspiracji zawartych w jednej książce. Dla mnie to kopalnia wiedzy i pomysłów. Choć wydawało mi się, że kasze na prawdę już poznałam wzdłuż i wszerz, to po przejrzeniu książki okazało się, że jestem taaaaka tycia :)

Kasza, rodzima, prosta i smaczna, warta naszej uwagi. Kasza leczy, Maia Sobczak przekonuje nas o tym na każdym kroku. Ja również w to wierzę i podczas infekcji jemy jaglankę na okrągło.

Maia Sobczak to psycholog i dietetyk, która leczy swoich pacjentów poprzez dietę. Jestem tym bardzo podekscytowana, ponieważ myślę dokładnie tak samo. To co jemy ma na nas ogromny wpływ. To rzutuje na nasze samopoczucie.

Maia  prowadzi bloga qmamkasze.pl

Serdecznie zapraszam na zakupy do nieprzeczytane.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger