czwartek, listopada 29, 2018

Orzechowe fit pralinki

Te pralinki są przepyszne. Początkowo miałam taką myśl, żeby oblać je czekoladą, ale po ich spróbowaniu, stwierdziłam że takie "nagie" są doskonałe i nic już im więcej nie potrzeba. :)

Możecie do ich przygotowania wykorzystać dowolne preparowane ziarna, ja użyłam maleńkiej kaszy jaglanej, która została dokładnie otoczona przez resztę składników.

Fit czekoladki z masłem orzechowym
Pralinki z masłem orzechowym

Potrzebujemy:

Masło orzechowe, miód i olej kokosowy podgrzewamy w kąpieli wodnej do momentu, aż uda nam się je całkowicie wymieszać, tak aby powstała jednolita masa.

Masę łączymy z kaszą jaglaną, robimy to bardzo dokładnie, najlepiej dłońmi.

Powstałe "ciasto" upychamy do foremki na lód, najlepiej silikonowej, żeby łatwo było wyjąć z niej pralinki po schłodzeniu. Masę dociskamy mocno, aby się bardzo dobrze zbiła. To gwarantuje nam, że nasze pralinki będą zwarte i nie będą się rozpadały w dłoniach.

Nasze pralinki umieszczamy w lodówce na min 2 godziny po czym zajadamy się nimi z przyjaciółmi! :) Smacznego!

Batoniki z dmuchanymi ziarnami





1 komentarz:

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger