poniedziałek, kwietnia 29, 2019

Test szminek Avon



Usta




Podkreślone, a przede wszystkim zadbane i nawilżone usta są naszą wizytówką. Spierzchnięte usta, usta które pękają - zapewne nie raz się z tym spotkałaś. Moją receptą jest regularne dbanie o ich nawilżenie, to wszystko. Tak wiele, a tak niewiele. Pamiętaj, aby zawsze mieć pod ręką pomadkę nawilżającą, która zmiękczy i nawilży usta, dopiero później możemy zastanowić się nad ich kolorem. 

Wzięłam pod lupę sześć różnych szminek z katalogu Avon i sprawdziłam dla Was ich jakość oraz efekt jaki zostawiają na ustach (nawet po jedzeniu!). Wzięłam pod uwagę nakładanie szminki na suche usta i nawilżone usta oraz kilka innych aspektów. Spójrzcie same. Żeby mieć je wszystkie - dołącz do Avon!

pomadka avon


Tania i dobra szminka


Spośród powyższych szminek najbardziej do gustu przypadła mi szminka "Kolor na żądanie". Jest to bardzo trwała szminka za tak małe pieniądze, że aż po ludzku, bierze mnie zdziwienie. Jako jedyna doskonale zdała test jedzeniowy. Moim zdaniem to bardzo ważne, żeby szminka nie "zjadała się", bo jedzenie jest ważne i przecież nie można rezygnować z jedzenia w związku z tym, że się pomalowałyśmy. Doskonale rozprowadza się na ustach, bez wcześniejszego ich nawilżenia, co więcej, sama świetnie nawilża usta. Świetnie kryje i nie miałam z nią żadnego problemu, polecam i to bardzo!

tania szminkakremowa szminka

Drugie miejsce to szminka Luxe, która cudownie rozprowadza się na ustach, a także świetnie je nawilża. Dzięki złotym drobinkom usta zyskują oszałamiający blask. Bardzo ja lubię, ponieważ nadaje subtelny kolor, a dodatkowo stawia kropkę nad "i" w dziennym makijażu. Mój odcień to "Sewuins pink".

szminka luxe avonluxe avon

Trzecie miejsce zajmuje szminka, a właściwie powinnam ją nazwać pomadko szminką "Kolor i odżywienie". Już po samej budowie szminki możemy spodziewać się czegoś nietypowego. Jak dla mnie to doskonała pomadka, która świetnie nawilża usta, a dodatkowo nadaje lekki odcień na ustach. Bardzo podoba mi się również jej opakowanie, ostatnio w modzie jest różowe złoto, a w zestawieniu z czarnym opakowaniem jest bardzo eleganckie.

pomadka avonszminka avon

Następna w kolejce jest trwała szminka "Moc koloru", która świetnie kryje usta, ma bardzo intensywną pigmentację. Przyznam, że są takie dni, kiedy lubię pomalować usta właśnie taką szminką, która świetnie kryje i wydobywa z mojego "Ja" coś zupełnie innego niż na co dzień. Szminka świetnie nawilża usta, ale z jej trwałością jest trochę na bakier. Szminka o naprawdę pięknym kolorze, wspaniałej pigmentacji, ale nieco słabej trwałości.

szminka trwały kolorszminka mark avon

Przedostatnią szminką o jakiej chcę Wam napisać jest luksusowa szminka Luxe Red Designer. 

luxe avonszminka luxe

Szminka dobrze nawilża usta, ma bardzo głęboki kolor, dobrze kryje, ale miałam problem, żeby pomalować nią usta bez sporych poprawek. Zapewne lepiej by mi poszło, gdybym miała do niej dokupioną konturówkę. Mimo wszystko szminka się ładnie rozprowadza i pozostawia półmatowy efekt na ustach.

szminka matowaszminka pełne usta

Ostatnia szminka to nie jest jakiś zły produkt, ona jest naprawdę genialna, ale pod jednym warunkiem. Przed jej nałożeniem usta muszą być nieco nawilżone. Na suchych ustach szminka będzie osiadała się jedynie w zagłębieniach i przyznam, że takie było nasze pierwsze spotkanie i.. co tu dużo mówić, nie miałam ochoty dać jej drugiej szansy, aż przyszedł dzień, w którym do Was piszę i eureka! Szminka jest świetna, jej matowy efekt sprawia, że usta są pełne, makijaż wygląda na bardzo profesjonalny, a i z trwałością jest całkiem dobrze!

Szminki od Avon w obecnym katalogu kosztują nie więcej jak 20 zł, dlatego to świetna okazja, żebyście same mogły przekonać się o ich świetnej jakości, doskonałych kolorach i fajnych właściwościach nawilżających.

2 komentarze:

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger