wtorek, czerwca 30, 2020

Smoothie pina colada

pina colada


Ananas - jak wykorzystać go w kuchni?


Do pysznego, lekko kwaskowatego ananasa postanowiłam dodać boskiego dżemu kokosowego, który już nie raz pojawiał się w moich przepisach. Uwielbiam go. Jeśli macie na niego ochotę odsyłam Was do dobrego źródła, gdzie możecie go nabyć - Kuchnie Świata. W ten sposób powstał znany wszystkim smak ananasa i kokosa, zwany pina coladą. Jak dla mnie nie ma lepszego połączenia z ananasem.

Dlaczego akurat padło na ananasa?


Syn bardzo chciał zjeść ananasa. Znał wcześniej jedynie ananasa z puszki. Wiecie, słodzone kawałki, bądź plastry. Próbując świeżego ananasa, nie spodziewał się takiego smaku. Cóż, smak go nieco zawiódł. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Zrobiłam pyszny koktajl owocowy, a właściwie smoothie, bo jest to bardzo gęsty koktajl, który wypity na śniadanie, nasyci cię perfekcyjnie do kolejnego posiłku.

Pina colada przepis


Składniki:

  • 1 świeży ananas
  • 3 łyżki dżemu kokosowego 
  • 100 ml mleka kokosowego
Przygotowanie:

Ananasa dokładnie obierz, następnie przekrój wzdłuż na 4 części i wykrój zdrewniały środek. Pokrój na części i włóż do kielicha blendera. Blender kielichowy wypełnij również mlekiem kokosowym i dżemem kokosowym. Zamknij i miksuj, aż nie będzie grudek. Przelej do szklanek. Dodaj do nich również pysznego ptysia, który dopełni smaku. Gotowe ptysie marki Brześć kupisz w dobrych sklepach. Są bardzo dobre, chrupiące i co najlepsze - gotowe do zjedzenia!

8 komentarzy:

  1. Gdzie dorwać dżem kokosowy? Ja nie mogę nigdzie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie przepis na te ptysie ;) Narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam i muszę przyznać, że to smoothie jest po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste przepisy to najlepsze przepisy! Dziękujemy za inspirację na dzisiejsze menu deserowe :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, właśnie szukałam jak wykorzystać ananasa do którego coś nie mogłam się nigdy przekonać, a to mi strasznie posmakowało :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przepis, idealny na zbliżające się lato, czy można dodać na wierzch owoce granatu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przepis, zapisuję! :)


    https://odcienie-koloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger