sobota, marca 04, 2017

Kasza manna z musem jabłkowo orzechowym

Kasza manna, jabłka i orzechy to połączenie śniadaniowe godne mistrzów i godne naśladowania. Suszone jabłka bez skórki od Amkez mają o wiele więcej słodyczy, właśnie dzięki suszeniu i ja do swojej kaszki nie dodaję już ani grama cukru, ale ja jestem stworzeniem, które czasami lubi się zacukrować na maxa, ale na szczęście dość rzadko :)


Potrzebujemy:
Jabłka zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na 5 minut.
Następnie je odcedzamy zostawiając wodę obok, ponieważ będzie nam potrzebna przy blendowaniu. Jabłka blendujemy razem z masłem orzechowym dodając tyle wody z jabłek, aby masa poddawała się blenderowi.
Mleko zagotowujemy, dosypujemy 4 łyżki kaszy manny cały czas mieszając, aby z wsypanej kaszy nie powstały grudy i mieszamy gotując 3 minuty. Przelewamy do pucharków. Jeśli ktoś lubi słodką kaszę można dosypać dwie łyżeczki cukru, jeśli ktoś lubi bardziej gęstą kaszę można dosypać jeszcze jedną łyżkę suchej kaszy. Jak dla mnie ta wersja jest idealna.
Na wierzchu każdego z pucharków nakładamy warstwę musu jabłkowo orzechowego. Odstawiamy do schłodzenia.

1 komentarz:

  1. taką kaszkę mogłabym jeść parę razy w tygodniu na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger