piątek, marca 10, 2017

Rozmarynowa kaczka z pesto


Jakiś czas temu na Facebooku pokazywałam Wam listę produktów z jakich mam przygotować danie. Produkty te pochodzą od producenta produktów pochodzenia naturalnego Radix - bis.


Przygotowałam francuskie bagietki z sezamem, przepis na nie znajdziecie TUTAJ
a teraz podam Wam przepis na domowe pyszne pesto! W dalszej części, na przepyszną pierś z kaczki :)

Potrzebujemy:
Kilka dni wcześniej przygotujcie sobie pomidory, tak jak w przepisie, który podałam w spisie potrzebnych produktów.
Słonecznik i orzechy pinii podprażamy na suchej patelni.
Wszystkie składniki wkładamy do blendera i miksujemy na prawie gładką masę. Oh! Jakie to dobre. Jeżeli wydaje się Wam, że pesto wyszło za dużo schowajcie nadmiar do słoiczka i zalejcie wierzch oliwą, w ten sposób pesto postoi kilka dni w lodówce i ciągle będzie dobre.


Teraz nastał czas na kaczkę.

Potrzebujemy:
Olej kokosowy mieszamy z przyprawami i taką pastą nacieramy skórę kaczki.
Umieszczamy je w wolnowarze i będzie się nam ona gotowała  tak na drugim stopniu ciepła przez 6 h. Ja dla pewności dolałam 1 szklankę wody.
Po tym czasie mięso studzimy, oddzielamy od kości, będzie to niezwykle łatwa sprawa, ponieważ kości odchodzą niemalże same.
W dłoniach rozgniatamy mięso na włókna i mieszamy z powstałym sosem.

Bagietkę kroimy na kromeczki i grillujemy na patelni.

Zarumienione kromeczki bagietki smarujemy obficie pesto i układamy na nim mięso z kaczki.
Przepyszności! :)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger