poniedziałek, stycznia 29, 2018

Kotlety siekane z brokułem i serem

Kotlety siekane z brokułem i serem to coś w rodzaju mięsnych placuszków, które świetnie sprawdzą się do obiadu, czy nawet sałatki. Brokuł, pierś kurczaka, ser żółty, czosnek i ziarna słonecznika smakują niesamowicie pysznie. Kto wie? Może to być nawet uroczysty obiad? :)

Siekane kotlety drobiowe.. przyznam Wam, że kiedyś zaskoczyłam nimi moją rodzinę. Nie mieli pojęcia, że z mięsa z kurczaka można przygotować tak pyszne placki mięsno - warzywne.

Największy problem, zauważyłam, sprawia Wam brokuł, a właściwie jego gotowanie.
Jak ugotować brokuł? Jak gotować brokuł? Ile gotować brokuł?

Brokuł najlepiej podzielić na różyczki i wrzucić na osolony wrzątek. Od momentu ponownego zagotowania się wody, wystarczy 5 minut i to piękne zielone warzywo jest już gotowe!

siekane kotlety drobiowe

kotlety siekane z kurczaka

Potrzebujemy:
Pierś z kurczaka kroimy na małe kawałeczki.
Brokuła gotujemy al dente w osolonej wodzie, następnie drobno siekamy.
Serki kroimy w małą kosteczkę, a czosnek bardzo drobno siekamy.

Wszystko mieszamy z jajkiem, mąką, ziarnami słonecznika doprawiamy solą i pieprzem.

Wykładamy po łyżce masy na rozgrzaną patelnię z odrobiną oleju. Smażymy z obydwu stron na rumiano.

Kotlety siekane z kurczaka nam bardzo smakowały z kaszą jęczmienną z quinoą i ogórkiem kiszonym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger