piątek, lutego 23, 2018

Sucharki z karmelizowanymi jabłkami

Szczerze powiedziawszy, nie sądziłam, że takie śniadanie będzie dobre, zjadliwe.. Okazało się zupełnie inaczej, moje obawy zniknęły wraz z pierwszym kęsem! Sucharki z karmelizowanymi jabłkami to pyszne i bardzo szybkie śniadanie. Śniadanie dla dzieci? Mój pomysł na sucharki z karmelizowanymi jabłkami będzie świetny nawet dla niejadka.

karmelizowane jabłka

Potrzebujemy:
  • 4 sucharki extra delikatesowe Mamut
  • 1 jabłko
  • 1 łyżeczka masła
  • cukier kokosowy
Jabłko obieramy, kroimy na pół, wydrążamy gniazdo nasienne i dzielimy je na 12 mniej więcej równych cząstek. 

Następnie karmelizujemy nasze jabłka. Na patelni rozpuszczamy masło i układamy na niej cząstki jabłka. Zasypujemy je cienką warstwą cukru kokosowego. Możecie użyć także brązowego cukru. Kokosowy nada przyjemnego posmaku.

Na niewielkim ogniu karmelizujemy jabłka przewracając je co jakiś czas. 

Na 1 sucharku układamy po 3 cząstki jabłka. Czekamy minutkę i zajadamy się przepysznymi sucharkami z karmelizowanymi jabłkami! :)

śniadanie dla niejadka

jak karmelizować jabłka

2 komentarze:

  1. smakowita przekąska :)

    zapraszam do mojej akcji "kanapkownia" na durszlaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na śniadanko, muszę podsunąć go chłopakowi, może mnie nim obdarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger