sobota, września 15, 2018

Babeczki z masłem orzechowym

muffinki z masłem orzechowym

Muffinki z masłem orzechowym


Najeżone orzechami, puszyste babeczki z masłem orzechowym. Babeczki są mięciutkie i długo zachowują świeżość. Orzechy są wspaniałym składnikiem w naszej diecie. Bogate w witaminy, minerały i dużą dawkę błonnika, odżywiają nasz organizm. Nie próbujcie się im oprzeć, te pyszne orzechowe babeczki są tak pachnące, że znikną niemalże zaraz po upieczeniu. :) Dodatek orzechów sprawia jednak, że mogą wydawać się nieco suche. Warto podać do nich pyszną herbatę i wykorzystać eleganckie szklanki do herbaty, jakie masz w kredensie.

Przepis na babeczki orzechowe z masłem orzechowym znajdziecie poniżej, zapraszam do poczynienia kilku prostych kroków, dzięki którym i u Was zagoszczą te puszyste babeczki doskonałe dla dzieci i dorosłych.

Potrzebujemy:
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 płaska łyżeczka sody oczyszczonej
  • 3/4 szklanki cukru
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • 3/4 szklanki masła orzechowego, u mnie Masło pistacjowe prażone od Primavika
  • 2 jajka
  • 300 ml mleka
  • 100 g rozpuszczonego masła
  • 1 szklanka migdałów w słupkach, bądź innych orzechów
orzechowe babeczki

Przepis na babeczki


Przygotowujemy sobie 2 naczynia. W pierwszym łączymy ze sobą składniki suche, tj. mąkę, proszek do pieczenia, sodę oraz cukry. W drugim naczyniu łączymy ze sobą, najlepiej przy pomocy blendera, masło orzechowe, jaja, mleko i rozpuszczone masło. 

Składniki z 1 i 2 naczynia łączymy ze sobą i dokładnie mieszamy.

Blachę do muffinek wykładamy papilotkami i nakładamy nasze ciasto do 3/4 wysokości. Każdą z nich posypujemy posiekanymi orzechami. 

Pieczemy 25 minut w temperaturze 180 stopni C.

lekkie babeczki orzechowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger