niedziela, grudnia 30, 2018

Sałatka z kurczakiem i groszkiem

Sałatka z kurczakiem i groszkiem ma niezwykle prosty skład. Zaledwie kilka niepozornych produktów tworzy wspaniałe danie, które nadaje się zarówno na śniadanie, czy kolację, ale przede wszystkim to doskonała propozycja na świąteczne, czy sylwestrowe menu!
Sałatka z gotowanym kurczakiem to ostatnio u nas w domu prawdziwy hit. Pierś z kurczaka, zwykle sucha i nikt szczególnie nie przepada za jej jedzeniem. Dlatego wymyśliłam na nią patent, bo warto ją jeść! Ma w sobie bardzo dużo białka i syci na długo.
Przepis na sałatkę z kurczakiem zawsze może wyglądać nieco inaczej, wtedy smak będzie za każdym razem inny, co sprawi, że nigdy nie będzie nudno. Ja kiedyś złapałam totalnego doła, jeśli chodzi o sałatkę jarzynową. Była ona dla mnie nudna, do momentu, aż nie zaczęłam robić zupełnie nowych, autorskich przepisów. Dzięki temu sałatka jarzynowa jest dla mnie teraz równie pyszna co inne, które tworzę. Różnorodność to bardzo ważna cecha naszych dań. Warto odkrywać kuchnię, bo kryje się w niej ogrom smaków. Polecam kombinować i tworzyć swoje własne!

W sałatce z kurczakiem pojawia się groszek! Groszek do niedawna wywoływał u mnie dreszcze i gęsią skórkę, ale postanowiłam poeksperymentować i tym samym znalazłam 2 producentów, którzy produkują przepyszny groszek konserwowy. Wśród nich jest groszek marki własnej Zaczarowany Ogród ze sklepu Polomarket. Groszek konserwowy ze sklepu Polomarket ma malutkie pyszne zielone nasionka, które moim zdaniem pobijają inne marki na głowę. Uwielbiam go! 

Do groszku z Polomarketu dołączyły również ogórki korniszone tej samej marki własnej. Ogórki korniszone jakie kupicie w Polomarkecie są malutkie, cudownie malutkie. W sałatce to one są kluczowym składnikiem przełamującym jej skład. Są kwaśne, dzięki czemu sałatka nie jest mdła. 

Co łączy całość? Majonez! Majonez Wytworny marki własnej sklepu Polomarket jest naprawdę pyszny, choć znacznie tańszy od swoich kolegów na półkach. Zachęcam do wypróbowania.

sałatka z kurczakiem przepis

Potrzebujemy:

przepis na sałatkę z kurczakiem


Pierś z kurczaka drobno siekamy. Groszek odsączamy z zalewy. Ogórki korniszone kroimy w cienkie talarki. Jajka ścieramy na tarce jarzynowej. Cebulę koimy w kosteczkę, ziemniaki również.

Tak przygotowane składniki mieszamy razem z majonezem, doprawiamy solą i pieprzem. 

sałatka jarzynowa z kurczakiemsałatka na święta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger