środa, września 21, 2016

Koktajl witaminowy z nasionami chia

Koktajle są super, można je zabrać wszędzie, przygotować szybko, naładować brzuszek praktycznie samymi dobrymi rzeczami i nasycić się na długi czas. To co się w nim znajdzie zależy tylko od Was samych. Możecie dowolnie manewrować składnikami, wykorzystywać przejrzałe owoce, dla mnie bomba! Ja dzisiaj przygotowałam koktajl, który idealnie sprawdzi się przy obecnej aurze, witamina C nam się przyda ;)

Potrzebujemy:
  • 100 g jogurtu naturalnego
  • 150 g maślanki 
  • 100 g mleka
  • 50 g soku z mango, ja użyłam soku ze sklepu Coś dla zdrowia, marki Vivio
  • 100 g malin 
  • 20 g wiorek kokosowych
  • 1 banan
  • 1 łyżka nasion chia
Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze i blendujemy aż się połączą.

Instrukcja dla użytkowników Thermomixa:

Potrzebujemy:
  • 100 g jogurtu naturalnego
  • 150 g maślanki 
  • 100 g mleka
  • 50 g soku z mango, ja użyłam soku ze sklepu Coś dla zdrowia, marki Vivio
  • 100 g malin 
  • 20 g wiorek kokosowych
  • 1 banan
  • 1 łyżka nasion chia
Wszystkie składniki umieszczamy w naczyniu miksującym, miksujemy 20 s/obr. 4.

1 komentarz:

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger