czwartek, maja 21, 2015

Łosoś Norweski - steki marynowane w ziołach - szybki i smaczny obiad z MyFood

Dzisiaj była taka pogoda, że nie chciało się ruszać ani ręką, ani nogą.. Brak słońca nie nastraja pozytywnie, aczkolwiek deszcz jest potrzebny i kwestionować tego nie zamierzam.

Na szczęście w zamrażarce był on! Łosoś i to jeszcze zamarynowany, pomyślałam - jesteśmy uratowani!

Długo się nie namyślając nastawiłam pęczak i zabrałam się za otwieranie opakowania ze stekami z łososia od MyFood. Więcej info o tym cudownym łososiu możecie znaleźć na stronie producenta MyFood.

W kartonowym opakowaniu mieszczą się dwa osobno zapakowane w folię, mrożone steki z łososia, o wadze 250 g. Są pozbawione ości, co niezmiernie zapewne wszystkich cieszy. Nikt chyba nie lubi przesiadywać mnóstwa czasu nad rybą z setką ości, w rezultacie zjadając ją zimną, bu :(

Skład:
  • Łosoś Atlantycki 90%
  • Marynata 10%: olej słonecznikowy, sól, bazylia, rozmaryn, oregano, pietruszka tymianek, pieprz czarny, pieprz biały, czosnek w proszku, pomidory w proszku
Na opakowaniu możemy dostrzec propozycję 3 form przygotowania steków: patelnia, piekarnik, kuchenka mikrofalowa. Poszłam w jeszcze innym kierunku, przygotowałam steki w parowarze, bo w parowarze można przygotować obiad równie smacznie. :)

Wystarczyło 15 minut i obiad był gotowy!
Łososia uwielbiam i uwielbiałam zawsze, ale nigdy nie udało mi się go tak dobrze doprawić jak tutaj.
Warto kupić i mieć na czarną godzinę w zamrażarce. Zawsze może się zdarzyć dzień niemocy kuchennej i wtedy rach ciach! przygotujecie pyszny i zdrowy obiad. :)

Stek był kruchy i soczysty, doskonale komponował się z kaszą pęczak doprawioną sosem sojowym i olejem z pestek dyni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger