poniedziałek, sierpnia 24, 2015

Wegański parmezan.

Wegański parmezan to dodatek, który już dawno chciałam przyrządzić w swojej kuchni. Przede wszystkim jest idealny dla osób z nietolerancją laktozy.
Przyznam się szczerze, że poszłam trochę na skróty. Wszystkie składniki miałam już przygotowane :) zero blendera, tylko naczynie i łyżka do wymieszania. Wszystko dlatego, że w mojej kuchni zagościły mielone migdały firmy BackMit, które sprawę mi ułatwiły do maksimum możliwości! :) Z łatwością znajdziecie je na sklepowych półkach :)

Potrzebujemy:
  • pół szklanki mielonych migdałów, u mnie z BackMit
  • 4 łyżki płatków drożdżowych
  • szczypta soli himalajskiej

Teraz najprostsza rzecz pod słońcem! Po prostu wszystko ze sobą mieszamy :)


O zastosowaniu tego "parmezanu" będę pisać w kolejnych postach :) mam nadzieję, że miło Was zaskoczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger