poniedziałek, października 03, 2016

Smoothie z mango i pomidora

Spróbowałam i muszę przyznać, że zestawienie pomidora z mango jest po prostu idealnie, są jak bracia. :) Użyłam tutaj pomidora żółtego o kwaskowatym smaku. Mango swoją słodyczą idealnie wyrównało smak. Warto próbować różnych zestawień, to na prawdę ciekawe doświadczenie. Koktajl jest gęsty, ma naturalną słodycz i przede wszystkim chciałam Wam wspomnieć o wiórkach jakich użyłam do przygotowania tego smoothie. Wiórki kokosowe są bez siarki! Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam znajdując wreszcie wiórki w ogromnej ilości, które są bez siarki, uwielbiam je. :) Dostaniecie je w sklepie z bakaliami Galeria Herbat.


Potrzebujemy:

  • 1 dojrzałe mango, bez skórki i pestki
  • 1 średniej wielkości pomidor bez skórki
  • 1 banan
  • 200 ml jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka nasion siemienia lnianego lub lnu złotego
  • 1 łyżka wiórek kokosowych, ja użyłam wiórek ze sklepu z bakaliami Galeria Herbat
Najpierw w blenderze kielichowym umieszczamy ziarna siemienia i wiórki kokosowe i miksujemy je na pył. Następnie dorzucamy resztę składników i ponownie miksujemy przez chwilę. Mamy gotowe smoothie. Sycące - idealne.

Instrukcja dla użytkowników Thermomixa:

Potrzebujemy:
  • 1 dojrzałe mango, bez skórki i pestki
  • 1 średniej wielkości pomidor bez skórki
  • 1 banan
  • 200 ml jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka nasion siemienia lnianego lub lnu złotego
  • 1 łyżka wiórek kokosowych, ja użyłam wiórek ze sklepu z bakaliami Galeria Herbat
Do misy naczynia miksującego wsypujemy ziarna lnu i wiórki kokosowe. Miksujemy 10 s/obr. 10.
Dodajemy resztę składników i ponownie miksujemy 10 s/obr. 5.
Mamy gotowe smoothie. Sycące - idealne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger